mai 31, 2026
I år som tidligere år, har gjengen fra Jemo vært ute på fisketur med M/K Flesa. Vi hadde med oss flere av våre samarbeidspartnere. Vi takker skipperen og matrosene for en hyggelig tur på havet. Det ble servert kaffe og kake når vi kom ombord, etterfulgt av middag litt senere på dagen. En super dag i vårsola. Selv om fangsten uteble hadde vi det veldig hyggelig!

